Przedszkolne
Kadra
Czytelnia
Dla rodziców
Zajęcia
Programy własne
Podziękowania
Do pobrania
Logowanie
Aktualnie online
· Gości online: 1
· Użytkowników online: 0
· Łącznie użytkowników: 39
· Najnowszy użytkownik: MartynaN
· Użytkowników online: 0
· Łącznie użytkowników: 39
· Najnowszy użytkownik: MartynaN
Strona BIP
Strona Rzecznika Praw Obywatelskich
Strona Rzecznika Praw Dziecka
Dzień babci i dziadka "Wróbelki"
14 stycznia swoje święto Babci i Dziadka obchodziły "Wróbelki". Dzieci zaprezentowały piosenki, wiersze i tańce. Na koniec odśpiewały tradycyjne STO LAT! Zapraszamy do galerii zdjęć tutaj
Dzień Babci i Dziadka w grupie "Stokrotki"
16 stycznia na uroczystą akademię zostali zaproszeni dziadkowie dzieci z grupy "Stokrotki". Wnuki przybyłym gościom wyśpiewały piosenkę tymi słowami: "Czerwone serduszko dla Was dziś mam. Czerwone serduszko Wam dziś dam..."
Zapraszamy do galerii zdjęć tutaj
Zapraszamy do galerii zdjęć tutaj
Dzień Babci i Dziadka w grupie "Gwiazdeczki"
"Dziś jest Dzień Babci i święto Dziadziusia. O tym dniu pamięta każdy mały wnuczek..." tymi słowami rozpoczęły akademię dzieci z grupy "Gwiazdeczki". Zapraszamy do galerii zdjęć tutaj
Dzień Babci i Dziadka w grupie "Misie"
Dzień Babci i Dziadka "Misie" uczciły 14 stycznia. Dzieci podziękowały za miłość, opiekę i wsparcie jaką obdarzają ich dziadkowie na co dzień. Na koniec wręczyły upominki i laurki z życzeniami:
Za troskę i cierpliwość
Wam dziś dziękuję
Za miłość i opiekę
Dziś dziękujemy Wam
Zapraszamy do galerii zdjęć tutaj
Wam dziś dziękuję
Za miłość i opiekę
Dziś dziękujemy Wam
Zajęcie metodą Weroniki Sherborne
Dnia 22 października 2018 roku, odbyły się w naszym przedszkolu zajęcia otwarte według metody ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne. Celem zajęć była integracja dzieci i rodziców. Ale przede wszystkim:
- rozwijanie świadomości własnego ciała i przestrzeni
- wzmacnianie więzi emocjonalnej z rodzicami
- rozwijanie zaufania do siebie
- zdobywanie pewności siebie i poczucia bezpieczeństwa w otoczeniu
Inne korzyści płynące z zajęć to stymulacja mowy i słuchu. Ruch to jeden z najważniejszych elementów, który od najmłodszych lat stymuluje rozwój mowy. A w czasie słyszanych dźwięków stymuluje się również słuch. Kształtowanie i rozwój mowy zależy nie tylko od rozwoju umysłowego, ale i do rozwoju motorycznego, uwagi, pamięci, spostrzegania oraz rozwoju emocjonalnego. Zaproponowane podczas zajęć zabawy ruchowo-muzyczne, miały właśnie na celu stymulację wszystkich wymienionych elementów, które razem odpowiadają za prawidłowy rozwój psychoruchowy dziecka.
Zajęcia prowadziły nauczycielki: Aneta Stukan i Agata Kułakowska
Zdjęcia można obejrzeć t u t a j
- rozwijanie świadomości własnego ciała i przestrzeni
- wzmacnianie więzi emocjonalnej z rodzicami
- rozwijanie zaufania do siebie
- zdobywanie pewności siebie i poczucia bezpieczeństwa w otoczeniu
Inne korzyści płynące z zajęć to stymulacja mowy i słuchu. Ruch to jeden z najważniejszych elementów, który od najmłodszych lat stymuluje rozwój mowy. A w czasie słyszanych dźwięków stymuluje się również słuch. Kształtowanie i rozwój mowy zależy nie tylko od rozwoju umysłowego, ale i do rozwoju motorycznego, uwagi, pamięci, spostrzegania oraz rozwoju emocjonalnego. Zaproponowane podczas zajęć zabawy ruchowo-muzyczne, miały właśnie na celu stymulację wszystkich wymienionych elementów, które razem odpowiadają za prawidłowy rozwój psychoruchowy dziecka.
Zajęcia prowadziły nauczycielki: Aneta Stukan i Agata Kułakowska
Zdjęcia można obejrzeć t u t a j