Przedszkolne
Kadra
Czytelnia
Dla rodziców
Zajęcia
Programy własne
Podziękowania
Do pobrania
Logowanie
Aktualnie online
· Gości online: 2
· Użytkowników online: 0
· Łącznie użytkowników: 39
· Najnowszy użytkownik: MartynaN
· Użytkowników online: 0
· Łącznie użytkowników: 39
· Najnowszy użytkownik: MartynaN
Strona BIP
Strona Rzecznika Praw Obywatelskich
Strona Rzecznika Praw Dziecka
Tańce i rytmika
Od kilku lat w naszym przedszkolu odbywają się zajęcia pod nazwą "Tańce i rytmika". Zajęcia prowadzi w ramach swojej innowacji pedagogicznej Pan Tomasz Hrycak.
Celem ogólnym innowacji jest zapewnienie każdemu dziecku warunków dla jego wszechstronnego i harmonijnego rozwoju oraz kształtowanie różnych umiejętności, sprawności, postaw i nawyków. Innowacja zawiera elementy edukacji muzycznej i rytmicznej. Realizowanie programu pozwoli rozbudzić u dzieci zamiłowanie do rytmicznego ruchu przy akompaniamencie muzyki lub śpiewu piosenki, rozwinąć pamięć muzyczną i ruchową oraz umiejętność uczenia się melodii, zapamiętywania ruchów i następstwa ruchów w powiązaniu z muzyką. W trakcie realizacji innowacji Pan Tomasz będzie:
- Kształtował podstawowe zdolności muzyczne i sprawność psychoruchową, słuch muzyczny,
- Rozwijał zdolności motoryczne: szybkość, zwinność, skoczność i wytrzymałość,
- Doskonalił i rozwijał nawyki ruchowe,
- Kształtował poczucie rytmu i zróżnicowania intonacyjnego,
- Rozwijał wyobraźnię przestrzenną i czasową.
- Wyrabiał pamięć i wyobraźnię muzyczną oraz ruchową,
- Przestrzegał formy obowiązujące w tańcu,
- Wyrabiał umiejętność współpracy w zespole i szybkiego wykonywania poleceń,
- Rozwijał umiejętności taneczne,
- Kształtował aktywność ruchową z wyeksponowaniem inwencji twórczej.
Celem ogólnym innowacji jest zapewnienie każdemu dziecku warunków dla jego wszechstronnego i harmonijnego rozwoju oraz kształtowanie różnych umiejętności, sprawności, postaw i nawyków. Innowacja zawiera elementy edukacji muzycznej i rytmicznej. Realizowanie programu pozwoli rozbudzić u dzieci zamiłowanie do rytmicznego ruchu przy akompaniamencie muzyki lub śpiewu piosenki, rozwinąć pamięć muzyczną i ruchową oraz umiejętność uczenia się melodii, zapamiętywania ruchów i następstwa ruchów w powiązaniu z muzyką. W trakcie realizacji innowacji Pan Tomasz będzie:
- Kształtował podstawowe zdolności muzyczne i sprawność psychoruchową, słuch muzyczny,
- Rozwijał zdolności motoryczne: szybkość, zwinność, skoczność i wytrzymałość,
- Doskonalił i rozwijał nawyki ruchowe,
- Kształtował poczucie rytmu i zróżnicowania intonacyjnego,
- Rozwijał wyobraźnię przestrzenną i czasową.
- Wyrabiał pamięć i wyobraźnię muzyczną oraz ruchową,
- Przestrzegał formy obowiązujące w tańcu,
- Wyrabiał umiejętność współpracy w zespole i szybkiego wykonywania poleceń,
- Rozwijał umiejętności taneczne,
- Kształtował aktywność ruchową z wyeksponowaniem inwencji twórczej.