Podziękowania

Do pobrania

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Aktualnie online

· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 37
· Najnowszy użytkownik: agata j

Strona BIP

Strona Rzecznika Praw Obywatelskich

Strona Rzecznika Praw Dziecka

Realizowane programy

W roku szkolnym 2020/2021 realizujemy programy:
- Grupa Rybki - "Nasze przedszkole" - M. Kwaśniewska, W. Żaba-Żabińska
- Grupa Jagódki - "Zabawy z porami roku" - J. Lewkowicz, A. Tworkowska-Boraniuk
- Grupa Gwiazdeczki - "Trampolina pięciolatka" - B. Rokicka, R. Stawczyk - Mizińska
- Grupa Stokrotki - "Nowa trampolina 6 latka" - E. Kordas
- Grupa Misie - "Nowa trampolina 6 latka" - E. Kordas
oraz następujące programy własne:

"Słucham, rozumiem, mówię" - innowacja pedagogiczna.
Autor - Aneta Stukan
Innowacja dotyczy wczesnej profilaktyki logopedycznej. Zostaną nią objęte dzieci 3-4 letnie.
Cele innowacji:
- stymulacja słowna dziecka,
- zainteresowanie dziecka książką,
- usprawnienie narządów mowy,
- ćwiczenia słuchu fonematycznego,
- koordynowanie zaburzeń mowy.

"Postawę dobrą chcę mieć dla zdrowia to ważna rzecz" - program gimnastyki korekcyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym.
Autor - Iwona Doszko
Program przeznaczony jest dla dzieci 5-6 letnich uczęszczających do naszego przedszkola, u których w wyniku badania ortopedycznego stwierdzona została wada postawy.
Cele gimnastyki korekcyjnej:
- zapobieganie powstawaniu zaburzeń statyki ciała, gdy zaistniały warunki sprzyjające ich powstawaniu,
- wyrównywanie niedoboru ruchu u dzieci z zaburzeniami rozwoju psychomotorycznego,
- korygowanie istniejących zaburzeń statyki ciała oraz oraz przeciwdziałanie ich utrwalaniu i pogłębianiu się,
- wytworzenie u dzieci nawyku utrzymywania prawidłowej postawy i umiejętności stosowania go w życiu codziennym,
- doprowadzenie sprawności fizycznej dziecka do stanu uznawanego za prawidłowy ...

Szalony dzień w przedszkolu - każdy dzień w przedszkolu może być ciekawy
Autor - Gabriela Mandalka
Cele ogólne programu - włączenie dzieci niepełnosprawnych do wspólnej zabawy, przełamanie barier, budowanie prawidłowych relacji między dziećmi podczas zabawy oraz integracja grupy w atmosferze wzajemnego zaufania i poczucia bezpieczeństwa

W krainie bajek i baśni
Autor - Agata Jajuga
Cele ogólne programu - wspieranie i rozwój czytelnictwa wśród dzieci - pogłębienie motywacji dzieci wieku przedszkolnym do nauki czytania poprzez stwarzanie warunków do rozwijania zainteresowań czytelniczych

Przedszkolaki ćwiczą jogę
Autor - Agnieszka Zimerman
Cel główny programu - rozwijanie u dziecka ogólnej sprawności fizycznej i nabywania umiejętności interpersonalnych poprzez wykorzystanie systemu jogi
Cele programu: - zaspakajanie naturalnej potrzeby ruchu stymulującej harmonijny rozwój dziecka ,
- rozwijanie elastyczności i ruchliwości kręgosłupa i stawów,
- wzmacnianie mięśni oraz poprawienie ukrwienia organów wewnętrznych....

Elementy integracji sensorycznej
Autor - Elwira Gramala
Cele Główne:
- dostarczenie w sposób kontrolowany odpowiedniej ilości bodźców zmysłowych, zwłaszcza przedsionkowych, proprioceptywnych i dotykowych tak, aby dziecko tworząc reakcję adaptacyjną poprawiło integrację tych bodźców,
- rozwój i aktywizowanie tych wszystkich właściwości intelektualnych i osobowości dziecka, które umożliwiają mu pełne uczestnictwo w procesie dydaktyczno-wychowawczym realizowanym w przedszkolu, a w dalszej kolejności przygotowują go do dalszego życia

Zakodowane dzieci
Autor - Anna Nowak
Cel ogólny programu - rozwijanie umiejętności kodowania a przede wszystkim umiejętności logicznego myślenia oraz wyobraźni

Jestem przedszkolakiem - program adaptacyjny
Autor - Gabriela Mandalka
Cel programu:
- tworzenie dzieciom warunków do łatwej adaptacji w przedszkolu

Małe muzykowanie z flażoletem
Autor - Anita Biały
Cele ogólne programu:
- nauka gry na flażolecie,
- wyrabianie systematycznej pracy pozwalającej na wykształcenie płynnej gry na flażolecie,
- rozwój umiejętności muzycznych,
- rozwijanie wrażliwości artystycznej i emocjonalnej

Kwadraty i kwadraciki
Autor - Małgorzata Wodo
Cele programu:
- rozbudzanie dziecięcej wyobraźni,
- rozwijanie sprawności manualnej,
- uczenie dokładności,
- rozwijanie logicznego myślenia ...

Kolorowy świat przedszkolaka
Autor - Anna Dzienniak
Cel programu: rozwijanie uzdolnień i zainteresowań artystycznych dzieci oraz ich wrodzonych możliwości twórczych poprzez różnorodne działania plastyczne

Poznajemy świat za pomocą zmysłów
Autor - Monika Janecko
Cel programu: umożliwienie dziecku ekspresji doznań zmysłowych, spostrzeżeń, przeżyć, uczuć w różnychformach działalności z zastosowaniem różnorodnych środków wyrazu.


W świecie literki
Autor - Elwira Gramala
Cel ogólny - zapewnienie dziecku lepszych szans poprzez wspieranie ich ciekawości, aktywności i samodzielności. Wprowadzenie dzieci w świat pisma.
Wygenerowano w sekund: 0.02
1,242,845 unikalne wizyty