Przedszkolne
Kadra
Czytelnia
Dla rodziców
Zajęcia
Programy własne
Podziękowania
Do pobrania
Logowanie
Aktualnie online
· Gości online: 7
· Użytkowników online: 0
· Łącznie użytkowników: 39
· Najnowszy użytkownik: MartynaN
· Użytkowników online: 0
· Łącznie użytkowników: 39
· Najnowszy użytkownik: MartynaN
Strona BIP
Strona Rzecznika Praw Obywatelskich
Strona Rzecznika Praw Dziecka
Zajęcia specjalistyczne - 03.04.2020
Zestaw I - o wyższym poziomie trudności- dzieci pomagają w stworzeniu "skarbczyka", a następnie każdy jego element bacznie obserwują, dotykają, przekładają z ręki do ręki i opowiadają o nim np. jaki ma kolor, kształt, czy jest miękki, czy twardy, czy miły w dotyku. Możemy też zadawać sobie pytania lub zadania np. podaj mi niebieski element, wyjmij najbardziej miękki przedmiot itp. Piłeczkami sensorycznymi lub elementami o ciekawej fakturze dziecko może pomasować rodzicom plecy, ręce czy nogi a potem zamieniamy się rolami i rodzic masuje dziecko.
Zestaw II - o niższym poziomie trudności- dzieci wspólnie z rodzicami bawią się elementami zgromadzonymi w skarbczyku, obserwują je, dotykają, starają się przekładać z rączki do rączki i słuchają opowieści rodziców o tych przedmiotach. Rodzic może piłeczką sensoryczną lub innym elementem o ciekawej fakturze pomasować dziecku plecy, rączki czy nóżki.
Życzę miłej zabawy i pogodnego weekendu!
Pani Anetka proponuje:
I stopień
Dzień dobry. Zapraszam do wspólnego odczytywania samogłosek z mamą i tatą. Dla przypomnienia naszych zajęć w przedszkolu oraz dla tych, którzy chcą się nauczyć. A teraz instrukcja: wdech nosem i na wydechu głośno, następie cicho wymawiamy samogłoski na białym tle. Jak już wykonaliśmy to zadanie, to teraz zapraszam na lody. Wspólnie z mamą lub z tatą nazywamy kolory i odczytujemy samogłoskę. Powodzenia.
II stopień
Zapraszam do wspólnego odczytywania samogłosek z mamą i tatą. Dla przypomnienia naszych zajęć w przedszkolu oraz dla tych, którzy chcą się nauczyć. A teraz instrukcja: wdech nosem i na wydechu głośno, następie cicho wymawiamy samogłoski na białym tle. Jak już wykonaliśmy to zadanie, to teraz zapraszam na lody. Mama lub tata mówi kolor zaproponowanych lodów, a dziecko odgaduje, odczytuje samogłoskę -lub odwrotnie.Powodzenia.
Zestaw II - o niższym poziomie trudności- dzieci wspólnie z rodzicami bawią się elementami zgromadzonymi w skarbczyku, obserwują je, dotykają, starają się przekładać z rączki do rączki i słuchają opowieści rodziców o tych przedmiotach. Rodzic może piłeczką sensoryczną lub innym elementem o ciekawej fakturze pomasować dziecku plecy, rączki czy nóżki.
Życzę miłej zabawy i pogodnego weekendu!
Pani Anetka proponuje:
I stopień
Dzień dobry. Zapraszam do wspólnego odczytywania samogłosek z mamą i tatą. Dla przypomnienia naszych zajęć w przedszkolu oraz dla tych, którzy chcą się nauczyć. A teraz instrukcja: wdech nosem i na wydechu głośno, następie cicho wymawiamy samogłoski na białym tle. Jak już wykonaliśmy to zadanie, to teraz zapraszam na lody. Wspólnie z mamą lub z tatą nazywamy kolory i odczytujemy samogłoskę. Powodzenia.
II stopień
Zapraszam do wspólnego odczytywania samogłosek z mamą i tatą. Dla przypomnienia naszych zajęć w przedszkolu oraz dla tych, którzy chcą się nauczyć. A teraz instrukcja: wdech nosem i na wydechu głośno, następie cicho wymawiamy samogłoski na białym tle. Jak już wykonaliśmy to zadanie, to teraz zapraszam na lody. Mama lub tata mówi kolor zaproponowanych lodów, a dziecko odgaduje, odczytuje samogłoskę -lub odwrotnie.Powodzenia.