Podziękowania

Do pobrania

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Aktualnie online

· Gości online: 10

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 39
· Najnowszy użytkownik: MartynaN

Strona BIP

Strona Rzecznika Praw Obywatelskich

Strona Rzecznika Praw Dziecka

Zajęcia na piątek 08.05.2020r.

Zadania od Pani Wioli dla dzieci z grupy "Gwiazdeczki".
Dzień dobry w piątkowy ranek, Pani Wiola wita Was i zaprasza do zabawy. 1.wykonujemy gimnastykę poranną : 6-pajacyków, 5-przysiadów, 4-skoki na jednej nodze, 3-obroty,2-skłony, 1-wyskok w górę z okrzykiem huraaa zabawa dziś będzie świetna. 2.Kochani w tym tyg. wędrowaliście po Polsce, poznawaliście polskie symbole Narodowe, wędrowaliście po mieście Zdzieszowice,nawet po Warszawie tworząc ogromne budynki. 3.Dzisiaj Gwiazdeczki jest dla was zadanie zabawa troszkę inne! Weźcie odszukajcie w swoich pokojach klocki, różne drewniane, lego, duplo jakie tylko macie i ułóżcie z nich miasto lub jakiś ogromny wieżowiec, budynek. Od was zależy czy to będzie z jednych klocków, czy z mieszanych ta budowa możecie te klocki łączyć. Jestem pewna że zabawa będzie fantastyczna powodzenia kochani



Zadania dla wszystkich przedszkolaków z języka niemieckiego od Pani Anity
Dzień dobry! Dziś zachęcam do małej aktywności plastycznej. Zachęćmy dziecko, by namalowało swój portret. Na początek niech spojrzy w swoje odbicie lustrzane. Następnie za pomocą farb namaluje siebie! Dla utrudnienia, można w czasie zabawy zawiązać dziecku oczy . Gdy obrazek będzie gotowy, dziecko może dla przypomnienia wymienić elementy twarzy w języku niemieckim.

Zadania od Pani Gosi, Pani Elwiry dla dzieci z grupy "Stokrotki".
Dzień dobry! Zaproście dzisiaj mamę lub tatę do wspólnego gotowania. Najpierw musisz wybrać: kisiel albo budyń. Jeśli już wybrałeś to do dzieła. Poproś dorosłego aby przeczytał ci składniki, policz ile ich jest. Teraz czynności jakie należy wykonać aby deserek udał się. Które z tych czynności możesz ty wykonać? Gdy deserek przestygnie dodaj do niego 9 ulubionych dodatków np. kawałki owoców, orzechów lub innych. Smacznego! Zadanie od Pani Elwiry.
Kochani rodzice , do wykonania tego zadania będą nam potrzebne: - białe talerzyki papierowe (może być wycięte koło z bloku technicznego) -nożyczki - mazak - klej - elementy ozdobne, które można przykleić Zadaniem przedszkolaka będzie narysowanie, obojętnie jakiego szlaczka, przez środek talerzyka, następnie przecięcie talerzyka wzdłuż wzoru. Po jednej stronie talerzyka piszemy cyfrę, a po drugiej stronie przyklejamy tyle elementów ile wskazuje cyfra. Jeśli uda Wam się zrobić talerzyków od 1 do 10 będzie super. Przedszkolak po wykonaniu talerzyków , miesza je na stole i po przeliczeniu dobiera w pary ponownie. Powodzenia!



Zadanie od Pani Ani dla dzieci z grupy "Misie"
Witam, dzisiaj zajęcia z wykorzystaniem utworu literackiego. Temat::Wyjeżdżamy na wieś. Słuchanie wiersza Maciejki Mazan Na podwórku. Na podwórku Po podwórku chodzą puchate kaczuszki, w piasku grzebie kurka, co ma żółte nóżki, są indyki strojne w czerwone korale -wszystkie wyglądają naprawdę wspaniale! Konie stoją w stajni, a krowy w oborze, piesek trochę w domu, a trochę na dworze, gęś usiadła w trawie z małymi gąskami, a kot zawsze chodzi swoimi drogami. Rozmawiamy na temat treści wiersza. Pytamy dzieci: Jakich mieszkańców podwórka wymienia się w wierszu? Gdzie znajduje się to podwórko, na wsi, czy w mieście? Jak nazywają się budynki gospodarskie, w których mieszkają zwierzęta? Umieszczamy napisy z nazwami zwierząt na ilustracji -globalne czytanie wyrazów.

GRUPA "RYBKI" 6- latki, zadanie na dziś od Pani Agaty
1. Przygotuj sobie 10 nakrętek plastikowych (lub 10 kółek wyciętych z papieru) i kartkę papieru.
2. Mini quiz ekologiczny -odpowiedz na pytania-za każdą prawidłową odpowiedź otrzymasz od mamy lub taty 1 punkt-jedną nakrętkę (lub wycięte papierowe kółko) ułóż je na kartce papieru. - Gdzie należy wyrzucać śmieci? ( do koszy na śmieci) - Jakie kolory mają pojemniki do segregacji odpadów? ( czarny- zmieszane, zielony- szkło, żółty- plastik, niebieski- papier, czerwony-metal, brązowy-bioodpady np. popiół) - Co to jest recykling? (możliwość ponownego wykorzystania odpadów) - Wymieńcie przyczyny zanieczyszczenia powietrza (dym z kominów, spaliny samochodowe, fabryki) - Dlaczego warto zrobić sobie listę zakupów? (aby nie robić niepotrzebnych zakupów) - Czego potrzebuje roślina do rozwoju? (ziemi, światła, wody) Wybierzcie prawidłową odpowiedź: -Bawiliście się na placu zabaw, kolega poczęstował was cukierkami. Co zrobiliście z papierkami? - rzuciliście na trawę - zakopaliście w piaskownicy - wrzuciliście do kosza. -Na wycieczkę do lasu zabraliście napoje w kartoniku, po wypiciu powinniście: - schować kartonik tak, aby go nie było widać - zakopać kartonik w ziemi - zabrać kartonik z powrotem do domu. Dlaczego? -Co to jest makulatura? -stare gazety, niepotrzebne papiery - stare meble - niepotrzebne leki. -Co powstaje z przetworzenia makulatury, papieru? - nowe zeszyty, książki - leki - buty.
2. Policz zdobyte punkty.
3. Ułóż kolejno z nakrętek napisy: EKOLOGIA/METAL/PAPIER/KWIATY.
BRAWO STARSZAKU!

Wygenerowano w sekund: 0.02
5,080,878 unikalne wizyty